Gebruik het contactformulier op deze pagina om per mail contact met ons op te nemen. Berichten worden standaard binnen 2 uur beantwoord. Liever telefonisch contact? U kunt ons dagelijks tussen 08:00 uur en 20:00 uur bereiken. We helpen u natuurlijk graag!
Ons telefoonnummer is: 085 77 33 77 2
U kunt ons ook via whatsapp bereiken: ons mobiele nummer hiervoor is: 06 111 0 111 7
Vragen over een bestelling
Indien u of iemand in uw omgeving te maken heeft met urineverlies en u vragen heeft over uw bestelling kunt u deze het beste stellen via onze "ticket service" in uw account. Op deze manier zien wij gelijk al uw gegevens waardoor we vragen sneller en beter kunnen beantwoorden.
Klik hier om in te loggen.
Veel gestelde vragen
Wat betekent de "niet goed, geld terug garantie"?
Onze eerste doelstelling is dat u tevreden bent. Om die reden kunt u al het TENA incontinentiemateriaal zonder opgaaf van reden retour sturen wanneer blijkt dat u per abuis het verkeerde product besteld heeft. Daarnaast kunt producten waarvan u reeds een item gebruikt heeft ook retour sturen indien u niet tevreden bent over de werking van dit product. In dit geval zullen we u wel om een toelichting vragen zodat we daar waar nodig de informatie over het product op onze site kunnen verbeteren en zodat we wellicht kunnen leren van uw ervaring.
Welke maat heb ik nodig?
Bij de producten waar het van toepassing is staat duidelijk aangegeven welke maten er beschikbaar zijn en wat bijvoorbeeld de heupomvang van de verschillende maten is. Zo kunt u gemakkelijk zien welke maat het meest geschikt voor u is. Indien u twijfelt tussen twee maten is ons advies om te kiezen voor de kleinere variant aangezien de meeste producten minder goed werken wanneer ze te groot zijn.
Hoe worden producten verpakt?
Alle bestellingen worden in een neutrale doos verpakt zodat aan de buitenkant niet zichtbaar is dat de inhoud incontinentiemateriaal betreft. Vanwege het milieu proberen wij er daarnaast voor te zorgen dat er altijd gekozen wordt voor een zo klein mogelijke doos zonder onnodig veel opvulmateriaal.
Waarom moet ik tekenen voor ontvangst?
Om de discretie die wij beloven te garanderen worden alle pakketjes met handtekening verstuurd en ook niet bij de buren afgeleverd. Indien u niet thuis bent kunt u gemakkelijk bij PostNL aangeven wanneer u wel thuis bent.
Krijg ik een factuur met BTW van de bestelling?
Na het bestellen krijgt u van ons automatisch een orderbevestiging en een factuur met daarop de BTW vermeld. U ontvangt daarbij tevens een bevestiging van de betaling.
Kan ik die factuur indien bij mijn zorgverzekeraar?
Dit is een begrijpelijke en goede vraag. Het korte antwoord is; Nee, dit kan niet. Echter; we hebben hier een speciaal blog over geschreven waarin u precies kunt lezen wat de mogelijkheden zijn met betrekking tot het vergoed krijgen van incontinentiemateriaal via de zorgverzekering.
Kan ik producten ook bij jullie afhalen?
Aangezien wij uitsluitend een online winkel zijn is het niet mogelijk producten zoals TENA Pants bij ons af te halen. Indien u liever producten in een fysieke winkel koopt informeren we u graag over dichtstbijzijnde winkel bij u in de buurt.
Heeft u een andere vraag; neem nogmaals gerust contact met ons op! Wij helpen u graag!
1 FAQ-TENA Lady
1.1 Is de nieuwe naam van TENA Lady, TENA Disceet?
TENA heeft de naam van een aantal TENA Lady artikelen veranderd in TENA Discreet. De TENA Lady Normal en Super zijn er echter nog steeds.
1.2 Zijn de TENA Lady/ Discreet artikelen dermathologisch getest?
TENA Lady artikelen zijn inderdaad dermathelogisch getest.
1.3 Zijn TENA Lady artikelen geschikt voor matig urineverlies?
TENA Lady artikelen zijn bij uitstek geschikt voor licht tot matig urnieverlies.
1.4 Heeft TENA Lady ook broekjes i.p.v. inleggers?
Er zijn inderdaad ook TENA Lady broekjes, deze heten de TENA Lady Pants
1.5 Welk TENA Lady artikel heeft het grootste absorptievermogen?
De TENA Lady Maxi heeft een absorptievel van 8 druppels wat overeenkomt met 880 ml vocht. Dit is het TENA lady artikel dat het meeste kan hebben.
1.6 Hoeveel TENA Lady artikelen zijn er?
Het TENA Lady assortiment bestaat uit ruim 20 verschillende artikelen.
1.7 Zijn de TENA Lady inlegkruisjes door iedereen te gebruiken?
TENA Lady inlegrkuisjes zijn niet maat afhankelijk en gemakkelijk door iedereen te gebruiken.
1.8 Kan ik TENA Lady ook combineren met bijvoorbeeld TENA Pants voor extra zekerheid?
Het is niet aan te raden om meerdere TENA artikelen tegelijk te gebruiken. Dit is ook niet nodig wanneer u het juiste artikel kiest. Bij twijfel hierover kunt u altijd contact opnemen voor advies.
2 FAQ-TENA Men
2.1 Wat is het lichtste TENA Men Artikel?
De TENA Men protective Shield (Level 0) is het dunste TENA Men artikel.
2.2 Tot welk absorptievermogen gaan de TENA Men artikelen?
DE TENA Men Premium Fit heeft een opname capaciteit van 1410 ml en is daarmee het artikel dat het meeste kan hebben.
2.3 Zijn TENA Men artikelen zichtbaar tijdens het dragen?
TENA Men artikelen zijn dusdanig ontwikkeld dat niemand ziet dat men het aan heeft.
2.4 Kan ik TENA Men artikelen ook vergoed krijgen?
TENA Men artikelen kunnen soms vergoed worden. Lees hier alles over in dit blog.
2.5 Kan ik ook korting krijgen op TENA Men?
U kunt bij ons korting krijgen op TENA Men artikelen wanneer u meerdere pakken tegelijk besteld of wanneer u gebruik maakt van onze herhaalservice waarmee we de TENA Men artikelen periodiek bezorgen.
2.6 Is de verzending van TENA Men artikelen gratis?
Wij versturen bestelling met TENA Men artikelen gratis wanneer de bestelling een waarde heeft van € 20,00 of meer.
2.7 Is TENA Men kopen bij de drogist goedkoper?
TENA Men kopen op internet is doorgaans goedkoper dan bij de drogist.
2.8 Wat is het meest verkochte TENA Men artikel?
De TENA Men level 2 is bij ons het meest verkocht.
2.9 Kan ik TENA Men artikelen ook vast periodiek geleverd krijgen?
U kunt bij het kopen van TENA Men artikelen kiezen voor onze herhaalservice waarmee we het materiaal periodiek zullen leveren. U bepaald zelf hoe vaak.
3 FAQ-TENA Pants
3.1 Voor wie zijn TENA Pants geschikt?
TENA Pants zijn geschikt voor zowel mannen als vrouwen die te maken hebben met matig tot veel urineverlies.
3.2 In welke maten zijn TENA Pants beschikbaar?
Pants van TENA zijn afhankelijk van het absorptielevel beschikbaar in de maten Small, Medium, Large, Extra Large, Extra Extra large en zelfs 3XL.
3.3 Hoeveel varianten van de TENA Pants zijn er?
TENA Pants zijn er in Normal, Plus, Super en Maxi.
3.4 Hoe weet ik welk absorptieniveau van de TENA Pants ik nodig heb?
Het bepalen van het juiste absorptieniveau kan best lastig zijn. In dit blog leest u hier alles over.
3.5 Worden TENA Pants vergoed door de verzekering?
TENA Pants kunnen vergoed worden door de verzekering. Of dit ook voor u geld leest u in het blog "incontinentiemateriaal, regels en mogelijkheden bij de zorgverzekeraar".
3.6 Hoe moeten TENA Pants gebruikt worden?
TENA pants moet gebruiken kunt u in onderstaande instructievideo bekijken.
3.7 Worden TENA Pants gratis verzonden?
Wij versturen alle bestellingen > € 20,00 gratis, dus ook de TENA Pants.
3.8 Kan ik ook een proefpakket met TENA Pants aanvragen?
U kunt bij ons inderdaad ook proefpakket met TENA Pants aanvragen. Neem hiervoor contact met ons op.
3.9 Kan ik TENA Pants ook automatisch periodiek ontvangen?
U kunt bij ons gebruik maken van onze unieke herhaalservice en daarmee inderdaad automatisch de TENA Pants thuisgestuurd krijgen.
3.10 Kan ik TENA Pants retour sturen als ze niet bevallen?
Ongeopende pakken met TENA Pants kunnen altijd retour gestuurd worden. Wij kijken in dit geval graag naar een alternatief dat wel zal bevallen.
3.11 Worden TENA Pants discreet geleverd?
Alle bestellingen met TENA Pants worden zeer discreet en nooit bij de buren bezorgd.
4 FAQ-TENA Flex ProSkin voor mannen en vrouwen
4.1 Voor wie is de TENA Flex geschikt?
TENA Flex producten zijn ideaal voor zowel mannen als vrouwen die last hebben van zwaar(der) urineverlies en graag de juiste bescherming willen. Daarnaast is het ook geschikt voor verzorgers; dankzij de klittebansluiting kan de TENA Flex makkelijk verwisseld worden.
4.2 Wat is het absorptielevel van de TENA Flex?
TENA Flex is er in verschillende soorten en maten. Dit varieert van normal tot Ultima. De TENA Flex normal kan 1700 ml vocht hebben en de Ultima wel 4290 ml.
4.3 Waar kan ik TENA Flex kopen?
U kunt TENA Flex gemakkelijk en snel online kopen. Hierbij geld dat bestelling die voor 23 uur gedaan nog dezelfde dag verzonden en vaak de volgende dag al geleverd worden.
4.4 Hoe weet ik wanneer ik de TENA Flex moet vervangen?
TENA Flex heeft een urine-indicator. Hierdoor kunt u gemakkelijk en precies zien wanneer de Flex aan vervanging toe is.
4.5 Heb ik als ik de TENA Flex gebruik nog last van nare geurtjes?
De TENA Flex heeft "Odour Neutralizer", dit neutraliseert ongewenste geurtjes onmiddellijk en voortdurend.
4.6 In welke maten is de TENA Flex beschikbaar?
TENA Flex artikelen zijn beschikbaar in de maten Small (S), Medium (M), Large (L) en Extra Large (XL).
4.7 Krijg ik ook last van huidirritaties met de TENA Flex?
De TENA Flex is dusdanig ontwikkeld dat het juist huidirritaties voorkomt.
4.8 Heeft TENA Flex een comfortabele pasvorm?
TENA Flex ProSkin is voorzien van een verstelbare heupband van ComfiStretch™. Deze biedt een nauwsluitende pasvorm om het comfort te verhogen en betere bescherming te bieden tegen doorlekken.
5 FAQ-TENA Slip voor zowel mannen als vrouwen
5.1 Voor wie is de TENA Slip geschikt?
TENA Slips zijn geschikt voor zowel mannen als vrouwen die te maken hebben met matig tot zwaar urineverlies. Maar ook als u te maken heeft het verlies van ontlasting kan de TENA Slip een uitstekende oplossing zijn.
5.2 In welke maten zijn TENA Slips beschikbaar?
Slips van TENA zijn afhankelijk van het absorptielevel beschikbaar in de maten Extra Small, Medium, Large, Extra Large, Extra Extra large en zelfs 3XL
5.3 Welke absorptielevels zijn er?
TENA Slips zijn er in 5 verschillende absorptielevels. Dit zijn de TENA Slip Plus, TENA Slip Super, TENA Slip Maxi, TENA Slip Bariatric en TENA Slip Ultima.
5.4 Hoe weet ik welk absorptieniveau van de TENA Slip ik nodig heb?
Het bepalen van het juiste absorptieniveau van de TENA Slip kan best lastig zijn. In dit blog leest u hier alles over."
5.5 Worden TENA Slips vergoed door de verzekering?
TENA Slips kunnen vergoed worden door de verzekering. Of dit ook voor u geldt leest u in het blog "incontinentiemateriaal, regels en mogelijkheden bij de zorgverzekeraar
5.6 Hoe moeten TENA Slips gebruikt worden?
Hoe u TENA Slips moet gebruiken kunt u zien in de video onderaan deze pagina.
5.7 Worden TENA Slips gratis verzonden?
Wij versturen alle bestellingen boven de € 20,00 gratis, dus ook de TENA Slips.
5.8 Kan ik ook een proefpakket met TENA Slips aanvragen?
U kunt bij ons inderdaad ook proefpakket met TENA Slips aanvragen. Neem hiervoor contact met ons op.
5.9 Kan ik TENA Slips ook automatisch periodiek ontvangen?
U kunt bij ons gebruik maken van onze unieke herhaalservice en daarmee inderdaad automatisch de TENA Slips thuisgestuurd krijgen.
5.10 Kan ik TENA Slips ook retour sturen als ze niet bevallen?
Ongeopende pakken met TENA Slips kunnen altijd retour gestuurd worden. Wij kijken in dit geval graag naar een alternatief dat wel zal bevallen, is dat er niet dan crediteren we de pakken natuurlijk gewoon.
5.11 Worden TENA Slips discreet geleverd?
Alle bestellingen met TENA Slips worden zeer discreet en nooit bij de buren bezorgd.
6 FAQ-TENA Comfort voor zowel mannen als vrouwen.
6.1 Voor wie zijn de TENA Comfort artikelen geschikt?
TENA Comfort producten zijn geschikt voor mannen en vrouwen die last hebben van matig tot zwaar(der) urineverlies maar liever geen product met band willen gebruiken.
6.2 In welke maten zijn de TENA Comfort artikelen beschikbaar?
TENA Comfort artikelen zijn niet maat afhankelijk omdat ze geen heupband hebben en daardoor door iedereen te gebruiken.
6.3 Kan ik TENA Comfort artikelen vergoed krijgen van de verzekering?
TENA Comfort kunnen soms vergoed worden door de zorgverzekering. Vaak gaat dit wel van uw eigen risico af.
6.4 Wat is het hoogste absorptielevel van de TENA Comfort?
De TENA Comfort Ultima kan maar liefst 3500 ml vocht hebben en is daarmee het zwaarste Comfort artikel.
6.5 Is de TENA comfort ook geschikt voor ontlasting?
U kunt de TENA comfort ook gebruiken als u te maken heeft met het verlies van ontlasting. U hoeft hiervoor echter niet perse de Ultima te nemen. Vaak is echt lichter TENA comfort artikel al voldoende. Lees hier in dit blog alles over.
6.6 Kan ik TENA Comfort ook automatisch periodiek opgestuurd krijgen?
TENA Comfort artikelen worden met onze handige herhaalservice vaak automatisch periodiek geleverd om er zeker van te zijn dat u nooit zonder komt te zitten.
6.7 Hoe weet ik wanneer de TENA Comfort verzadigd is?
De TENA Comfort heeft de unieke Easy Select kleurcodering waarmee u gemakkelijk kunt zien of het vervangen moet worden.
7 FAQ's
7.1 Wat is incontinentiemateriaal?
Incontinentiemateriaal is een breed scala aan producten die speciaal zijn ontworpen om het onvermogen om urine of ontlasting te controleren, oftewel incontinentie. Deze producten variëren van inlegkruisjes tot speciale broekjes en bieden bescherming tegen lekkages en geuren. Hierdoor ervaart u als gebruiker comfort en discretie. Ze hebben absorberende eigenschappen en zijn gemaakt om comfortabel te dragen, de huid droog te houden en een fris gevoel te geven. Of het nu licht urineverlies of zwaardere vormen van incontinentie betreft, er zijn verschillende opties beschikbaar om aan uw unieke behoeften te voldoen.
8 FAQ-Abonnement
8.1 1. Zit ik vast aan een contract als ik een abonnement afsluit?
Nee. Onze abonnementen zijn volledig flexibel. U kunt het abonnement op elk moment pauzeren, aanpassen of stopzetten—zonder kosten of verplichtingen.
8.2 2. Hoe vaak ontvang ik mijn producten?
U bepaalt zelf het leveringsritme: bijvoorbeeld elke maand, elke 6 weken of per kwartaal. Wilt u het later aanpassen?
Geen probleem — u kunt dit eenvoudig doorgeven of dit zelf aanpassen in uw account.
8.3 3. Kan ik de producten in mijn abonnement wijzigen?
Ja, u kunt uw producten altijd aanpassen. U kunt dit zelf regelen in uw eigen account of contact met ons opnemen waarna wij dit voor u verwerken.
8.4 4. Krijg ik van tevoren een herinnering?
Ja. Wij sturen altijd een e-mail ter bevestiging van een nieuwe levering.
8.5 5. Wat gebeurt er als ik tijdelijk geen levering nodig heb?
U kunt het abonnement pauzeren voor een bepaalde periode.
8.6 6. Hoe zit het met de betaling?
Betalingen gaan per automatische incasso zodat u ook hier geen omkijken naar heeft.
8.7 7. Wat als een product tijdelijk niet op voorraad is?
Wij doen er natuurlijk alles aan om dit te voorkomen, mocht een product toch uitverkocht raken dan nemen we contact met u op en bieden we zo snel mogelijk een alternatief aan. Uiteraard kunt u zelf kiezen of u hiermee akkoord gaat.
8.8 8. Wat als ik hulp nodig heb bij mijn keuze?
Onze klantenservice staat voor u klaar met persoonlijk advies. Daarnaast kunt u gebruikmaken van onze keuzehulp om eenvoudig het juiste product te vinden.
8.9 9. Krijg ik korting bij een abonnement?
Indien u ook kiest voor een abonnement krijgt u standaard 5% korting. Deze korting wordt automatisch verwerkt.